بازسازی روستای 7 هزار ساله با اعتبار 270 میلیارد ریالی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 30 بهمن 1395
بازدید : 163
نویسنده : omid

روستای تاریخی تیس واقع در منطقه آزاد چابهار با قدمت 7 هزار سال، دارای 10 اثر ملی ثبت شده می باشد و هر ساله تعداد زیادی از توریست ها را از سراسر جهان به خود جذب می نماید. این روستا در برنامه پنجم توسعه به بخش چابهار پیوست داده شده است.

برای بازسازی روستا، اعتبار 20 میلیارد تومانی توسط منطقه ی آزاد چابهار در نظر گرفته شده است و بنیاد مسکن مبلغ 7 میلیارد تومان آن را تقبل کرده است. ساماندهی و بازسازی روستای تیس با تاخیری چند ساله، بالاخره آغاز به کار کرد.

در خبرگزاری ایسنا، رییس شورای تیس عنوان نمود: طرح روستا برای مدت دو سال به پایان خواهد رسید. 400 هکتار از زمین های روستا، در اختیار مردم منطقه قرار خواهد گرفت. این زمین ها قطعه بندی شده است و طبق توافقات در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

احیای بناهای تاریخی، جدول بندی و در اختیار قرار دادن انرژی هایی مانند برق از عمده کارهایی است که قرار است در روستای تیس صورت پذیرد. با انجام طرح، بسیاری از افراد منطقه امکان داشتن ملک مسکونی و زمین مسکونی را دارند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com